Fabryka
A reportage about a bureaucratic 'working session' at the Ursus Tractor Factory, counterpointed by images of the workers' activities. For Kieslowski, the factory workers are the heroes of the film. Due to delays, bureaucracy and defects it is impossible to work efficiently.