Missing Boy
Having been adopted as a child, Jonathan still has some vague memories of his past, before he was taken in by a Swedish family. As a five-year-old boy, he lived in a small Indian village, where every day he would take some food to his dad, who worked for the railways. One day, he could not resist the temptation and jumped on one of the wagons, fell asleep and only woke up when he had arrived in a large, strange city. A policeman took him to an orphanage and he never saw his family again. Under his new name Jonathan, he now leads a comfortable life in Sweden, but at the age of thirty-two he decides to make a trip to his native country to look for his relatives. The chaotic Indian registry office is not much help to him, so he calls in a few overoptimistic police detectives, who help him rediscover his identity.