Ten-year-old Sarah from Algeria regularly goes into the desert to visit her relatives. At the Tuareg camp, she and her sisters play their version of hide-and-seek: the seeker counts to ten in a circle, the circle is home. After school, she often plays ‘From hell to heaven’ with puppets she makes herself on the spot. LET’S PLAY is a varied collection of both universal and unique outdoor games. In each episode, a school kid from a certain country is followed. They speak about their daily lives and about their favourite street games. Then, they explain the rules of play as well as they can.