Saravá
Dome projection and immersive aural environment coalesce in this audiovisual composition. Words and sentences in several languages emerge and submerge in a soundscape of the noises of nature, musical tones, and vocal sounds. A Babylonian harmony of the spheres.
Inspired by the changes that languages undergo due to migration and cultural exchange, Saravá is an artistic exploration of language and comprehension. With a minimalist and meditative aesthetic, it celebrates the fusion of cultures encapsulated by the Brazilian greeting saravá.