Mister Rücker
Fifteen-year-old Nico was always happy when the bell rang for the last class. Without any friends, school is a tough place to be. But now he has found a way to avoid lonely recesses: doing all kinds of odd jobs in and around his school. His friends consist of Mr. Soffel and Mr. Möller, the janitor and the principal. At least they appreciate his diligent work, while his fellow students just continue to fire insults at him. Of course he has tried to make friends, but the only time he invited a kid over to play didn't turn out all that well. When the miscreant sat down on his bed, the young friendship was doomed: "Just imagine where those pants have been!" In the computer room, Nico is also the master. He keeps everything in perfect order, helps kids with passwords, and makes sure no one eats in the room. That said, his loneliness at school continues. At home, he listens to Alice Cooper in bed, dreaming that one day his classmates will appreciate everything he does.