Más vale tarde que nunca
A satirical documentary about situations that can arise if people are late for work. Obvious reasons for being late are that the cock did not crow, the bus was late, the boss is always late too, and so on. MÁS VALE TARDE QUE NUNCA humoristically stresses the need for punctuality and discipline.