Carne
The stories are presented in five chapters whose titles are taken from the five stages of meat roasting, from rare to well done. But the women themselves aren’t subjected to our gaze, because they never appear in the film. Their words, which we hear exclusively in voice-over, are illustrated in a variety of remarkable ways and with help from various animation techniques: clay animation, stop motion and reedited old black-and-white film footage.