Doctor Bucketman
"Street drumming is making a drum set with whatever you can find and playing it in a way that sounds like a drum set." Put like that, it sounds very simple, and according to Doctor Bucketman, it is. "You need at least three buckets: one to sit on, one to play, and one to put the money in." Spain’s master street drummer explains how he was once in a very tight financial spot that left him without a drum set, so he started playing on paint buckets, pots and pans. Now his house is full of surprising musical instruments, including a Morse code machine. He often plays in subway corridors, but his favorite stage is the street, because that's where the sunshine is, and more people stop to listen to him. His act is especially appealing to middle-aged ladies, who are most impressed by the pans and often ask to buy them from him. But what matters most to him is making an impression on his audience - like the girl who made a card for him, or the homeless person who gave Doctor Bucketman a coin he actually needed himself.