Ieder jaar wordt in Zweden het Ängsbacka No Mind Festival gehouden. Zo'n duizend bezoekers uit de hele wereld kamperen op het uitgestrekte terrein in de bossen en vormen samen een paar weken lang een harmonieuze commune. Deelnemers worden expres lukraak in groepen verdeeld, waarin ze deelnemen aan workshops, meditatiesessies, dans, spelen, zwemmen, praten en andere vormen van communicatie en/of samenzijn. Voor volgden de regisseurs één groep, waarin een Zweedse beroemdheid, een Californische hippie, een Finse oma en een Australische . Vooral deze Nick, in het dagelijks leven rugbycoach, weet zich aanvankelijk geen raad met zaken als sjamanistische boomomarmbijeenkomsten of sessies.