Ski Jumping Pairs
Televisiereportage van een spectaculaire nieuwe act, Ski Jumping Pairs, op de Olympische winterspelen in Turijn 2006. Anders, mooier en dynamischer; een nieuwe bladzijde in de geschiedenis van het schansspringen.