Stood for this Massive
Tijdens een Europacupfinale zette Harry Findlay al zijn geld, 40.000 Britse ponden, op Ajax. Ajax won en Harry Findlay kocht samen met Kay een huis. Als iemand zoiets gedaan heeft, zeggen de Engelsen: ‘He stood for this massive’. Het heeft niets meer te maken met ‘een gokje wagen’. Voor Harry Findlay is gokken een levenshouding geworden, sterker nog, Findlay is de meest beruchte sportgokker van Groot-Brittannië. Hij leerde zijn vrouw Kay kennen tijdens de ‘Snooker World Championships’ in Sheffield en als hij met zijn beste vriend Jason een partijtje tennis speelt, worden er 1500 Britse ponden ingezet. STOOD FOR THIS MASSIVE is Stuart Mitchells eindexamenfilm. Samen met een aantal studenten van het Royal College of Art volgde hij Harry Findlay tijdens zijn dagelijkse praktijken.