My Mother Was Murdered by a Suicide Bomber
Perla Hermele, een 78-jarige Joodse weduwe was een van de 30 mensen die omkwamen bij wat bekend is geworden als het Paasbloedbad, een zelfmoordaanslag in het Israëlische vakantieoord Netanya in maart 2002. Drie jaar later gaat haar zoon na hoe de laatste uren van zijn moeder verliepen en praat met mensen die direct betrokken waren bij het incident: de politieman die het onderzoek leidt, de brandweerman die als eerste bij het hotel was en de arts die het lichaam na de aanval onderzocht. Daarna reist Hermele naar Tulkarem op Palestijns grondgebied voor een ontmoeting met de vader en broer van de pleger van de aanslag.