The New Friend
De moeder van de twaalfjarige Carolos is zwanger. Tot nu toe had Carolos geen broertjes of zusjes, en dat vond hij wel zo lekker. Van een klein broertje of zusje komt namelijk alleen maar narigheid, dat vinden zijn vriendjes ook.