Generation
Intiem portret van een zaterdagavond uit het vrij uitzichtloze leven van vier zeer verschillende tieners in Manchester. De film, waarin het viertal vooral strijd levert met de verveling, is het resultaat van een uitwisselingsprogramma met de NFTS in Beaconsfield, Engeland.