Fire of the Land
Documentaire die uitgebreid inzicht biedt in de impact van de Aboriginal Tent Embassy, een tentenkamp dat ten tijde van de Olympische Spelen in 2000 in Sydney neerstreek met als doel internationale erkenning van de soevereiniteit van de Aboriginals.