Kika New York - Breakdance
Kika Vliegenthart trok met de camera op haar schouder New York in. In KIKA NEW YORK geeft ze een beeld van een samenleving waar prestatie, privatisering, individualisering en consumptie het leven van de jongeren bepalen. In elke aflevering staan jongeren centraal die hun wereld aan de kijker laten zien. Wat zijn hun drijfveren en welke keuzes maken ze? In Kids & Docs zijn de afleveringen HACKERS, BREAKDANCE, FAT CAMP en NY FILM ACADEMY te zien.