The Red Mosque
De Rode Moskee in Islamabad, Pakistan, was in de zomer van 2007 het decor van een gewelddadige confrontatie tussen fundamentalistische islamitische studenten en de Pakistaanse autoriteiten. De onder lastige omstandigheden gemaakte film vat de gebeurtenissen en achtergronden samen en laat zien hoe complex de problematiek van het fundamentalisme in islamitische landen is.