Sum Sum Saba
Sum Sum is een Senegalese sterke drank die naar verluid 'de zon in je hoofd doet schijnen', maar bovenal zorgt voor ernstige persoonlijke en maatschappelijke problemen. De traditioneel gestookte drank is uitermate verslavend en kan dodelijk zijn. De vele verslaafden worden in Senegal 'Sum Sum Saba' genoemd, wat zoveel betekent als 'discipelen van Sum Sum'. De drank wordt illegaal verkocht in arme buurten waar de verslaafden op straat leven. Filmmaker Adams Sie schetst de problemen die Sum Sum met zich meebrengt door de mensen aan het woord te laten die het meest direct met de drank te maken hebben.