A Shift in Perception
Betreed de wereld van drie visueel gehandicapte Australische vrouwen die ons rondleiden in hun dagelijkse leven, dromen, voorliefde voor muziek en angst voor vuur en water. De filmmaker heeft de film gedraaid op super8-film, voornamelijk in zwart-wit, en een scala aan cameratechnieken toegepast om de verbeelding te prikkelen en het unieke perspectief van de drie vrouwen speels te illustreren.