Love is Blind
Margaret en Armand zijn beiden vanaf hun geboorte blind. Armand uit New york gaf zijn baan als programmeur-analist op om in Sacramento bij Margaret te gaan wonen. Zij is personeelsdeskundige op de afdeling onderwijs. Zij hebben elkaar ontmoet op een trainingsweek in Palo Alto, California. Gedurende elf jaar onderhielden ze een relatie op afstand. In die periode brachtn ze in totaal zestig dgen samen door. Armand besloot om naar Californië te verhuizen, omdat Margaret dan dicht bij haar tweelingzuster zou kunnen blijven. De film begint op hun trouwdag en volgt het stel gedurende het eerste huwelijksjaar.