The Longest Wait
For Thelma and Sahlina, hunting is an important part of their identity. Now aged 17, they are allowed to hunt without parental supervision for the first time. They search for game in a wintry Swedish landscape, practice shooting and give each other tips on the best way to position your shotgun. In between, the two best friends sing and joke about the future.