The Longest Wait
Voor Thelma en Sahlina is jagen een belangrijk deel van hun identiteit. 17 jaar oud zijn ze nu, en ze mogen voor het eerst zonder ouderlijk toezicht op pad. In een winters Zweeds landschap turen ze naar wild, oefenen ze met schieten en geven ze elkaar tips over hoe je het beste je geweer kunt aanleggen. Ondertussen zingen en geinen de twee hartsvriendinnen en praten ze over de toekomst.