Into the Lighthouse
Zé Pedro Ribeiro, a young man of 27 years old, is preparing himself, against his will, to move to a lighthouse in order to start working as a lighthouse keeper. He leaves everything behind: his family, his friends and his home. Confronted with an unknown future and wondering how his life will be in the lighthouse, he reviews his past and contemplates his fears, desires and dreams. A film about hope.