Into the Lighthouse
Zé Pedro Ribeiro, een jongeman van 27, bereidt zich tegen zijn zin voor om naar een vuurtoren te verhuizen, waar hij zal gaan werken als vuurtorenwachter. Hij laat alles achter: familie, vrienden, zijn huis. Nu hij geconfronteerd wordt met deze onzekere toekomst en zich afvraagt hoe het leven in de vuurtoren zal zijn, overdenkt hij zijn verleden en denkt na over zijn angsten, verlangens en dromen. Een film over hoop.