Fra hjertet til hånden
The Dane Jorgen Leth is not only active as a filmmaker, but also as a poet, a journalist and an expert commentator of bicycle races. In fra hjertet til hånden he is not behind but in front of the camera, for a change. The film paradoxically portrays him as a simple yet complex artist and as both a calm and a restless man. Leth talks about his life, his art and his demons in detail.