My City, Pizza
They still prefer sheep's head, a group of elderly men say. But the struggle seems lost: it would seem as if pizza is here to stay. These days, young people are meeting up in pizzerias rather than kebab joints or traditional Iranian restaurants. For lack of clubs, the pizzeria is also the preeminent place to get a whiff of the much-desired Western freedom and looseness.