My City, Pizza
Teheran in de ban van de pizza. Dit vermakelijke, fast-paced document van eetgewoonten in het hedendaagse Teheran biedt een kaleidoscopische blik op de Iranese samenleving. We zien jongeren, ouderen, vooruitstrevende en conservatieve Iraniërs die hun identiteit prijsgeven via hun standpunt ten aanzien van het oprukkende Italiaanse fastfood in de hoofdstad.