Wisselklas
Four children each visit a special school for a week that is quite different from what they are used to. The atheistically raised Asha goes to an Islamic school, Junior joins the students at an anthroposophic school, the non-religious Elvira joins Hindus in prayer and the levelheaded Youri learns more about the Bible at a strict Reformed school. Because of the eye-opening, rather humorous and strikingly practical ways the school kids interpret their various convictions about religion and life, the different school systems are put in a surprising perspective in this diary-like documentary series.