Tributary
A few years ago, a Swiss film student named Anja Schwyzer was kidnapped during a trip to Brazil. She decided to make a documentary about this experience and the depression that followed. In the film, she introduces her loved ones, who tell us about the girl she used to be and the disturbed, suicidal woman she became.