Tributary
De Zwitserse videostudente Anja Schwyzer werd een aantal jaar geleden ontvoerd tijdens een reis naar Brazilië. Zij maakte een film over die ervaring en de daaropvolgende depressie. Ze doet dat door interviews met haar naasten, afgewisseld met onscherpe, bijna monochrome super-8 beelden die haar depressie verbeelden als abstracte schilderijen.