Good People Go to Hell, Saved People Go to Heaven
The hurricanes that have been sweeping the state of Louisiana in recent years have led Christian evangelists to believe that the end of the world is now truly at hand. Among the ruins of their washed-away homes, in government-provided trailers or in one of the many churches they pray, waiting for the deluge to come. We follow some of them during their daily battle to make a living, helping the even less fortunate, and winning converts - because it's still not too late to be "saved." Mother Mitsi lives in a FEMA trailer with her ultra-religious family. She's proud of her devout teen son, a singer, but worries about her oldest, who is struggling with his faith. An evangelist named Lance, also living in a trailer, goes around with a giant cross on his back spreading the word of Jesus - and he's often successful, too. We also follow a megachurch minister who has his own agenda when helping the victims of Hurricanes Katrina and Rita. This is a portrait of a complex and impoverished part of the United States, where various evangelists, each in his or her unique way - and sometimes with private motives - try to promote conservative Christianity.