Personale
Folding towels, straightening out sheets, taking bathrobes out of the dryer, stripping beds, cleaning up vomit. Fluffing pillows—making a dent for elegantly turned-up corners—and endless scrubbing, cleaning and clearing up messes. Behind the scenes of a hotel in the Italian Dolomites, the staff do everything they can to serve the guests and prevent complaints. The hotel has four stars, and a fifth is in sight.
In the corridors and the basement laundry together they keep their spirits up, despite fatigue and chronic understaffing. And when everything is finally spick-and-span, it starts all over again: picking up towels, polishing banisters.