Personale
Handdoeken vouwen, lakens rechttrekken, badjassen uit de droger halen, bedden afhalen, kots verwijderen. Kussens opschudden – een deukje erin slaan voor sierlijk opstaande hoeken – en eindeloos schrobben, poetsen en rommel oprapen. Achter de schermen van een hotel in de Italiaanse Dolomieten probeert het personeel er alles aan te doen om de gasten te bedienen en klachten te voorkomen. Het hotel heeft vier sterren, een vijfde is in zicht.
In de gangen en de wasserij houden ze samen de moed erin, ondanks vermoeidheid en chronische onderbezetting. En als alles spic en span is, begint het weer opnieuw. Handdoeken rapen, trapleuningen boenen.