Brenda Fassie - Not a Bad Girl
Brenda Fassie is South Africa's most popular singer. Streetwise and outrageous, she embodies her country's confusion; provocative, volatile and always extreme.She is a black singer for black people. Her new album is titled 'I'm not a bad girl' and she means it seriously; wanting to cause a sensation and become an international star. Chris Austin films Brenda Fassie in performance and meets the musicians and media-manipulators working with her in a changing South Africa and, of course, her fans.