Rejsen tilbage - jorden er vores mor II
Six years ago, Peter Elsass made THE EARTH IS OUR MOTHER, a film about the Arhuaco-Indians. As he had promised then, he returns to show them his film. The Indians make a few remarks about the film and decide to give a message for the world to the film crew. Vis-à-vis with the camera, they utter their message.