Love Hotel Interactive
For the sexually curious among us who are still too tame for a swingers’ club or afraid of getting emotionally scarred, Love Hotel Interactive offers a solution. As the creators of this adult web experience explain, this is a form of online erotica that is safe and anonymous. Love Hotel Interactive differs from the usual X-rated fare with its strong dose of literary references and artistic photography. Sensuality and tasteful design appear to go very well together. The title refers to the small hotels that offered lovers the chance to spend a few hours or the whole night together starting in the late 1960s in Japan, and later in Korea. In the beginning, these rendezvous spots were cheap and unobtrusive, but later mini-palaces opened their doors, complete with anime figures, rotating beds, mirrored ceilings and S&M gear. The rooms at the Love Hotel Interactive, which can only be booked together with a partner, belong among the fancier variety. You can choose between a contemplative white suite, a passion-stimulating red one and a black one that is reminiscent of leather and latex. The love game is introduced by the alternate reading of lines of text. Here, eroticism is much more than mere consumption. It requires effort, making it more intimate, and despite the virtual character, even more direct.