Love Hotel Interactive
De titel verwijst naar de hotelletjes die vanaf eind jaren zestig in Japan (en later ook Korea) geliefden de kans boden een paar uur of de hele nacht samen door te brengen. De vroegste van deze rendez-vous plekken waren goedkoop en onopvallend, later ontstonden paleisjes compleet met animefiguren, roterende bedden, spiegelplafonds en sm-speelgoed. De kamers in het Love Hotel Interactive, die alleen te reserveren zijn samen met een partner, behoren tot de meer aangeklede soort. Er valt te kiezen tussen een contemplatieve witte suite, een passie stimulerende rode en een naar leer en latex geurende zwarte. Het liefdesspel wordt ingeleid door het om en om voorlezen van tekstregels. Hier is erotiek veel meer dan consumptie. Het vergt inspanning, is daardoor intiemer en – ondanks het virtuele karakter – ook directer.