Coal Boy
In northeast India, a young boy tunnels into the hills to find coal. The work is hard and dangerous, but this boy has a dream, and this work is only the first of many steps that will one day lead him to London. This film is part of Why Poverty?, a groundbreaking cross-media event taking place in November 2012, urging people around the world to ask this question. Supported by 70 broadcasters around the world, the event aims to jump-start national and global debates about poverty in the 21st century.