Strangers with Patrick Watson
One of the finest examples of immersive media to date: put on the virtual reality headset and feel as if you're physically present in Canadian musician Patrick Watson's Montréal studio loft on a crisp winter's day. With this project, directors Felix & Paul set a new standard for virtual reality film production and 3D and 360-degree cinema.