100UP
In this documentary, seven colorful centenarians give us a glimpse into their lives today and their rich pasts. All are still very active, even though the clock is ticking, bodies sometimes fail to cooperate, the loss of loved ones is painful, and some worry about the world’s future.
Heddy Honigmann visits these very old citizens of the world and asks them about life. What do they expect of it? Each tells their story in their own way, sometimes with humor, occasionally with a touch of melancholy, but always with the wisdom reserved only for the very eldest of us.