Had ik maar een bril
Jessica is partially deaf and has a hearing aid, but she would prefer to have a more common defect. “If only I had glasses,” she regularly sighs. In that case, she could simply go to the swimming pool with her friends. You can take off your glasses without a problem, but a hole in your eardrum does not disappear so easily. IF I ONLY HAD GLASSES follows Jessica at school during a talk about her hearing problems, at the doctor's office, walking with her friends and at home with her mother, who prays the problem will soon be solved.