All We Ever Wanted
In Niki's opinion, you should take whatever you can in life. If you do not, you have no one to blame but yourself. Niki's mentality gets at the heart of a dilemma that plagues her and many of her peers. They are all promising and successful in what they do, but they run the risk of falling victim to their own ambitions and the standards of success and happiness that they have set for themselves. They aim high but struggle with the fact that they are not perfect, and that work does not always go their way. In contemporary society, the possibilities are endless, you always know what is going on in the world, and there is always someone telling you how fast and successful others are, but apparently this has its downside. Stress can take its toll: Emiel, a commercial director and tattoo artist, had to cope with severe panic attics. Niki, a fashion designer, has been on antidepressants for some time now. Daniel, a recent art school graduate and illustrator, deals with obsessive-compulsive disorder. In All We Ever Wanted, filmmaker Sarah Mathilde Domogala combines interview excerpts with quickly edited footage of her subjects at home and work, intercut with meetings and parties - in short, a stylish slice of urban existence.