Life is Beautiful
While awaiting a decision from the court, and following the dismal paths of political and bureaucratic logic, Jabaly films himself and his Norwegian friends and colleagues in the snow-covered serenity of the spectacular Norwegian landscape. These scenes contrast starkly with the agonizing images and messages he receives from family and friends in Gaza. The close-knit artistic and film community in Tromsø, meanwhile, is making every effort to support Jabaly.