Objective Stories
IDFA DocLab and Micha Wertheim from Echt Gebeurd present an evening packed with true life tales told live on stage and on the big screen. Including the New York storyteller Ophira Eisenberg (The Moth/Risk), the Texan stewardess Faye Lane (The Moth) and the online projects Awkward Family Photos and Ze Frank's Young Me Now Me.