Bitch Academy
Social relationships in Russian society have changed a great deal since the 1990s. What is expected of you as a young woman these days? And even more importantly, how can you make sure to appeal to the contemporary, successful Russian man? The answer to these questions is Bitch Academy, a training school for the modern-day gold digger.
Filmmaker Alina Rudnitskaya simply observes. Together with her crew, she snakes her way around the tiny classroom and films a shocking portrait of a society adrift.