ROAMance
In this VR experience you embark on an adventure with an unknown fellow user, meeting each other virtually in a strange landscape. You can see each other’s avatar and use the controllers to modify your companion’s appearance—changing everything from their clothing to the length of their limbs and the color of their eyes.