ROAMance
In deze VR-ervaring ga je op avontuur met een onbekende medegebruiker. Je ontmoet elkaar virtueel in een vreemd landschap – je ziet elkaars avatar en hebt, met de controllers in je handen, de mogelijkheid het uiterlijk van je reiscompagnon aan te passen. Niet alleen de kleding, maar ook de lengte van de ledematen en de kleur van de ogen.