Farrebique - les quatres saisons
In the village of Goutrens in the Aveyron region, a family of farmers are getting ready for the winter. They talk about whether they will add an extension to the house next year whilst the ageing father thinks about dividing up Farrebique without destroying the whole. On the basis of this simple pretext Georges Rouquier paints us the portrait of country life over the four seasons of the year.