Focus Forward: In Your Head
Meet software developers and clinicians working to treat chronic pain with immersive, biofeedback-enhanced virtual-reality software - a therapeutic twist on the world of Tron with almost limitless practical applications on the horizon. This film is part of the Focus Forward series, a partnership between GE and Cinelan.which enlists renowned documentary filmmakers to create short nonfiction films focused on the incredible human power of ideas and invention. These films tell the stories of visionaries such as scientists, engineers, economists, mathematicians, physicists, financiers, and in some cases everyday folks who have facilitated human progress or reshaped our world by their efforts and inventions.