Mensen van 2000 (ned versie)
The film shows one day in the lives of a 'random' group of seven youngsters: a pro soccer player, a young mother, a photographer, a student, a pop musician, a violin-playing schoolboy and a temporary worker. These seven people, who do not know each other, are portrayed in their daily lives. They talk about their views on love, sex, parents, racism, drugs and the future. Despite the differences in their social and cultural backgrounds they appear to have a lot in common.